3809 produse pe stoc
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
Piesă cu piesă Cum a rescris LEGO regulile inovației și cum a cucerit industria globală a jucăriilor |  » Coperta | O lectură fascinantă. Povestea companiei LEGO, care a fost la un pas
de faliment pentru ca ulterior să se transforme într-una dintre cele mai
inovative organizații de pe piață, reprezintă o sursă de inspirație și o
lecție pentru noi toți.
Chris Anderson, autorul cărții Coada lungă | Afișat de 21886 ori. |
 | Preț raft: | 49.00 RON | |
Reducere: | 5% | Preț site: | 46.55 RON
* |
Momentan indisponibil(ă)!
În prezent nu cunoaștem dacă și când acest produs va fi în stocul nostru.
Puteți însă să faceți precomandă și astfel veți fi anunțat(ă) atunci când acesta devine disponibil.
Pentru aceasta trebuie să fiți autentificat(ă).
| |
Contact
|
DescriereDeși există multe lucruri ce pot fi luate drept exemplu din renașterea LEGO, sunt de asemenea și multe de evitat. Am întâlnit mulți directori executivi care au vrut să reproducă succesul companiei LEGO, însă nu au luat în considerare trauma ce a determinat redresarea. Sfatul nostru către ei este mereu același: nu aștepta ca o criză să provoace dorința de schimbare profundă și sistemică. Deși alunecarea către faliment, așa cum s-a întâmplat cu LEGO în anul 2003, îți ascute mintea, ea nu este nici necesară și nici de dorit. Inovația permanentă trebuie să fie un produs al capacității unei organizații de a învăța și de a se adapta condițiilor de pe piață.
DAVID C. ROBERTSON
Una dintre cele mai bune cărți de afaceri ale anului 2013.
Fortune
Orice manager responsabil poate învăța câte ceva din lecțiile inovației predate de LEGO.
Forbes
Piesă cu piesă este un studiu de caz revelator despre modul în care o companie de talia celor de la LEGO reușește să schimbe prin inovație regulile jocului și să-și recâștige o poziție de lider pe o piață extrem de concurențială.
Bryce G. Hoffman, autorul cărții American Icon: Alan Mulally and the Fight to Save Ford Motor Company Argumentul UniCredit Țiriac BankCea mai mare provocare în lumea afacerilor nu este aceea de a construi un produs inovativ; ci este aceea de a construi o organizație care să poată crea permanent produse inovative. Compania LEGO a atins acest deziderat cu mare măiestrie. CaracteristiciNumărul de pagini: 384Formatul în cm. (l x L): 14,5 x 20,5I.S.B.N.: 978-606-8360-67-6Traducerea: Beatrice Ștefănescu A apărut în: 2014-07 |
Fii primul care își spune opinia! |
 | Începe cu de ce Cum ne inspiră marii lideri astfel încât să trecem la acțiune |
|
|
|
|
|
 | The Food Mood Connection Un ghid esențial al alimentelor uimitoare care luptă cu depresia, anxietatea, OCD, ADHD și multe altele |
|
|
 | Dopamina Despre cum o singură moleculă din creierul nostru controlează iubirea, sexul și creativitatea și va hotărî soarta omenirii |
|
|
|
|
Cele mai noi cărți ADEVĂR DIVIN
|
Noutăți pe site
|
Retipăriri
| |
|
 |
|
 |
|