4025 produse pe stoc
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
Configurarea învățământului din clasele I până într-a VIII-a la școlile Waldorf |  » Coperta | Dacă această lucrare poate trezi bucuria descoperirii și poate stimula înspre studiu propriu, și solicita colegilor abordarea planului de învățământ ca pe o sarcină de cercetare pedagogică în munca în colectiv, atunci ea și-a îndeplinit sensul. | Afișat de 21962 ori. |
Preț site: | 18.80 RON
* |
Momentan indisponibil(ă)!
În prezent nu cunoaștem dacă și când acest produs va fi în stocul nostru.
Puteți însă să faceți precomandă și astfel veți fi anunțat(ă) atunci când acesta devine disponibil.
Pentru aceasta trebuie să fiți autentificat(ă).
| |
Contact
|
Descriere Solicitarea unor explicații în scris a <>, sau mai bine zis a <> în școlile Waldorf și Rudolf Steiner este adesea auzită. Mulți profesori diriginți noi își doresc unele idei în privința modului cum să-și configureze epocile. La fel de des se avertizează împotriva folosirii rețetelor prestabilite, care pot îndgădi fantezia pedagogică a învățătorului; căci de acesta depinde întreaga viață a școlii. Acesta este fundamentul pe care a fost depusă activitatea de la acestă carte.
Un grup de lucru din jurul Dr. Heinz Zimmermann (Secțiunea pedagogică de la Goetheanum), cu ajutorul Centrului de cercetări pedagogice al Uniunii școlilor Waldorf libere s-a specializat și a lucrat în sensul de a întinde o mână de ajutor în primul rând profesorilor-diriginți. La grupul de lucru au colaborat, în afara unor profesori-diriginți experimentați, și reprezentanți ai altor materii de specialitate, pentru a stabili corelațiile care încadrează sarcinile profesorului diriginte în ansamblu învățământului. S-a renunțat însă la alcătuirea unui <> cuprinzător, pentru ca sarcina de a oferi un ajutor profeserilor-diriginți să nu alunece în planul material.
Dacă în special, noii profesori- diriginți vor apela la acestă lucrare și vor găsi un ajutor într-însa, atunci sarcina noastră a fost împlinită în mare masură. Pentru ei sunt valabile ideile stimulatoare, pe alocuri și explicațile asupra a ceea ce se impune în pedagogia Waldorf. Următoarele pagini nu pot înlocui propria cercetare, dar e bine să o stimuleze. Prin profesorul diriginte vorbește copiilor lumea întreagă, dacă el a lăsat în prealabil această plenitudine a lumii să-i vorbească lui însuși. Ceea ce oferă această privire asupra epocilor de învățământ, poate fi doar o contribuție modestă care să crească până la plenitudinea bogăției propriei acțiuni.permanenta preocupare cu expunerile antrologice ale lui Rudolf Steiner este în orice caz inevitabilă. Acestă activitate continuă duce de la sine înțeles la o continuă dezvoltare a practicii de învățământ, și e de dorit ca următoarele ediții ale acestei cărți să poată aduce mărturii în acest sens.
Acum trebuie să menționăm câțiva colegi care nu sunt aminitiți în lista de autori, dar care și-au adus o contribuție esențială la acestă lucrare prin sfaturile, corecțiile și completările lor : Wolfgang Schad a prelucrat contribuția la << Povești morale>> și temele de științele naturii. Felix Schaub a fost determinant prin sfaturi și corecții la capitolele <>,<>,<>,<> și <>, din clasele a VI-a până într-a VIII-a. Bengt Ulin a dat idei esențiale și sfaturi îmbunătățitoare asupra contribuțiilor la aritmetică și matematică din toate clasele. Thor Keller a verificat amănunțit întreaga lucrare și a dat sfaturi de completare și relații importante referitoare la toate capitolele. Și o contribuție decisivă a avrut, în fine, Irmtrud Tautz, prin prelucrarea grijulie a întregului text, pe care l-a verificat și finisat. Tuturor acestor personalități le exprimăm mulțumiri din inimă.
CaracteristiciNumărul de pagini: 272Formatul în cm. (l x L): 14,5 x 20,5I.S.B.N.: 973-8313-96-1Traducerea: Delia PopescuTitlul original: Zur Unterrichtsgestalung im 1. bis 8. Schuljahr an Waldorf-/Rudolf Steiner Schulen A apărut în: 2005- |
Fii primul care își spune opinia! |
|
Cele mai noi cărți ADEVĂR DIVIN
|
Noutăți pe site
|
Retipăriri
| |
|
 |
|
 |
|