3805 produse pe stoc
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
Pre-suasiune O metodă revoluționară de a influența și de a convinge |  » Coperta | Robert Cialdini explică metodele de acțiune ale marilor pre-suadatori. Schimbarea atitudinilor, a credințelor sau a experiențelor celor care ascultă nu este necesară, spune Cialdini tot ce trebuie să faci este să modifici centrul atenției publicului chiar înainte de a-i solicita întreprinderea unei acțiuni relevante.
| Afișat de 21944 ori. |
Preț site: | 58.93 RON
* |
Momentan indisponibil(ă)!
În prezent nu cunoaștem dacă și când acest produs va fi în stocul nostru.
Puteți însă să faceți precomandă și astfel veți fi anunțat(ă) atunci când acesta devine disponibil.
Pentru aceasta trebuie să fiți autentificat(ă).
| |
Contact
|
Descriere
Ce diferențiază persuadatorii
obișnuiți de cei care se
bucură de succes? Utilizând aceeași combinație de cercetări științifice riguroase și
accesibilitate care a făcut din cartea sa, Influence,
un bestseller emblematic, Robert Cialdini arată modul în care cei mai buni
comunicatori profită de momentele privilegiate ale schimbării, în care
publicul devine receptiv la un mesaj înainte să-l cunoască. Persuasiunea optimă
se obține printr-o pre-suasiune optimă. Pentru a schimba
spiritele, pre-suadatorii inteligenți schimbă,
mai întâi, stările de spirit.
În cea mai recentă carte a sa, Pre-suasiune,
Robert Cialdini explică metodele de acțiune ale
marilor pre-suadatori. Schimbarea atitudinilor, a credințelor sau a experiențelor celor care
ascultă nu este necesară, spune Cialdini tot ce trebuie să faci este să
modifici centrul atenției publicului
chiar înainte de a-i solicita întreprinderea unei acțiuni relevante. Cialdini se inspiră dintr-o multitudine de studii și relatări, de la campanii online de marketing, la
eforturi eficiente de propagandă pe timp de război, ilustrând modul în care
canalizarea iscusită a atenției duce la o
pre-suasiune puternică și la rezultate
pozitive.
Nicio altă cercetare
psihologică realizată până acum nu a fost folosită mai frecvent și cu mai mult succes decât cercetările lui Robert
Cialdini care, literalmente, a scris cartea despre influență. Acum a comis-o din nou, arătându-ne puterea momentului
care precedă o tentativă de persuadare. Acesta este clasicul Cialdini
autoritar, original și imediat
aplicabil.
Richard H. Thaler,
coautor al cărții Nudge și autorul cărții Comportament
inadecvat
Marele psihosociolog Robert
Cialdini a scris o altă carte nemuritoare și indispensabilă despre psihologia influenței. O voi recomanda ani și ani la rând.
Amy Cuddy,
autoarea cărții Prezență
O lectură extrem de
fascinantă despre cele mai importante stimulente ale persuasiunii, care nu sunt
cuvintele pe care le alegem într-un moment anume, ci modul în care pregătim
terenul în prealabil. Nu vei mai privi niciodată persuasiunea la fel.
Adam Grant,
autorul cărților Originalii
și A da și a lua
CaracteristiciNumărul de pagini: 456Formatul în cm. (l x L): 14,5 x 20,5I.S.B.N.: 978-606-722-223-4Traducerea: Dan BălănescuTitlul original: Pre-suasionCoperta: paperback A apărut în: 2017- |
Fii primul care își spune opinia! |
|
|
 | Dopamina Despre cum o singură moleculă din creierul nostru controlează iubirea, sexul și creativitatea și va hotărî soarta omenirii |
|
|
 | Memoria Cum s-o dezvoltați, antrenați și folosiți |
|
|
|
|
|
 | Începe cu de ce Cum ne inspiră marii lideri astfel încât să trecem la acțiune |
|
|
|
|
|
 | The Food Mood Connection Un ghid esențial al alimentelor uimitoare care luptă cu depresia, anxietatea, OCD, ADHD și multe altele |
|
|
 | Dopamina Despre cum o singură moleculă din creierul nostru controlează iubirea, sexul și creativitatea și va hotărî soarta omenirii |
|
|
|
|
Cele mai noi cărți ADEVĂR DIVIN
|
Noutăți pe site
|
Retipăriri
| |
|
 |
|
 |
|