Adevăr Divin
divin.ro
▷ Și altele... ▷ General

Manipularea prin politică

Acestă lucrare dorește să prezinte, succint, suportul minții care este creierul, ce poate dirija comunicarea individului, dar care poate fi manipulatoare prin intermediul persuasiunii, dirijată către un câștig material sau emoțional, cu ajutorul tehnicii NLP, indiferent de valoarea acesteia, fizică, emoțională sau psihică.
Manipularea prin politică
× Rezervă „Manipularea prin politică

  Stocurile se epuizează rapid, rezervă acest produs și hai la librăria Adevăr Divin din Brașov, Str. Zizinului, nr. 48, pentru a-l prelua personal.
  (Unele produse pot avea discount suplimentar în librărie.)

  Vei fi contactat(ă) telefonic de un reprezentant divin.ro pentru confirmarea disponibilității, în intervalul Luni-Vineri orele 9:00 - 17:00, deci te rugăm să introduci un număr de telefon corect și actual.

×
Recomandări:

Detalii:

Omul a comunicat odată cu apariția sa pe pământ, la început prin gesturi și mimică, apoi cu ajutorul sunetelor, ca mai târziu să fie ajutat de vorbirea inteligentă și de scris, iar acum o folosește și în politică.

Cuprins: Canale de comunicare. Revoluția comunicării. Influența comunicării asupra culturii. Sisteme de comunicare. Canale de comunicare. Canale de comunicare personale. Canale de comunicare impersonale. Comunicarea verbala. Comunicarea scrisa. Cuvântul. Cuvântul / Mantră. Comunicarea non-verbală. Minciuna. Cuvântul care înalță și cuvântul ce ucide. Semiotica și Semantica. Creierul și mintea. Mintea produce gândul. Structura minții. Metode de Control ale minții. Metode de stimulare ale minții. Informația ca materie primă a minții. Creșterea producției de informații. Omul contemporan în societatea informațională. Metode de influențare prin publicitate. Informația ca factor patogen și în politică. România în era informațională. Era informațională în mass-media. Informația ca necesitate economică și socială . Relația comunicare – promovare. Metode publicitare. Publicitatea ca Factor de Manipulare politică. Metode de influențare în politică. Obiectivele publicității. Relații Publice. Obiective ale relațiilor publice. Instrumentele relațiilor publice. Obiectivele publicității în politică. Formele publicității în politică. Vizualul în tipăriturile din politică. Elaborarea Mesajului publicitar în politică. Simbolurile din publicitate, Alegerea mediului și suporturile pentru reclame, Ce spun Reclamele tipărite și ilustrate în politică. Rolul Mass-media. Funcțiile mass-mediei. Informația de Mass-Media. Hilarul și Decalogul Social. Propagandă, Dezinformare și Securitate. Ce spun reclamele în politică. Publicitatea în imagini. Reclamele video. Reclame Video-TV folosite în politică. Publicitatea radio în politică. Publicitatea și cinematograful. Televiziunea și politica. Televiziunea. Femeile și televiziunea. Bărbații și televiziunea. Combinarea imaginilor . Riscuri și amenințări ale televiziunii în era informațională - Reclama video/TV. Imaginea. Mișcările de Cameră. Unghiulația de Televiziune. Lumina. Montajul. Sunetul. Regia. Culorile din Televiziune. Importanța Redresării Mass-Mediei, Audiența la alegeri. Manipularea/persuasiunea Psihologica folosite în politică. Sofiștii. Scurtă istorie a manipulării. NLP – Modelarea prin Persuasiune. Tehnici de persuasiune ce vă vor schimba viața . NLP amplifică performanțele individuale și organizaționale. NLP - principii operaționale. NLP - presupoziții. NLP - tehnici și definiții. Persuasiunea și vinderea imaginii politice. Tehnici de influențare socială, persuasiunea în publicitate și reclama politică. Principiile persuasiunii. Persuasiunea. Cerințe ca manipularea să aibă succes. Cum își controlează manipulatorii victimele. Condiția psihologică a manipulatorilor politici. Manipularea prin emoții. Forme de convingere prin folosirea emoțiilor celuilalt. De ce ne interesează manipularea relațională ?. Mesajele subliminale. Cine sunt manipulatorii, cum pot fi descoperiți?. Mecanismele manipulării . Cum gestionăm situațiile în care suntem manipulați. Cum rezistăm persuasiunii sau manipulării în politică?. Puterea din spatele conștientului. Politica și stereotipurile. Oportunismul în politică. Căutarea și reprezentarea modelelor în politică. Posibilitatea de a ne face modele. Stereotipuri folosite de politicieni. Motivele folosite de politicieni. Magnetismul și Carisma. Stereotipuri folosite de Ion Iliescu. Stereotipuri folosite de Traian Băsescu. Stereotipuri folosite de Ion Antonescu. Stereotipuri folosite de Nicolae Ceaușescu. Stereotipuri folosite de Klaus Iohanis. Stereotipuri folosite de Ion Constantinescu. Stereotipuri folosite de ex. regele Mihai. De ce au vrut mulți împărați să cucerească și să conducă lumea? Iubirea. Când lupii tac, se aud javrele. Politica și paranormalul.

Stoc
Stoc Limitat
Preț
Preț 31.50 RON
Discount
Discount 17%
Preț final
Preț final 26.15 RON
I.S.B.N.
I.S.B.N. 978-973-0-37163-5
×

Trebuie să fii autentificat pentru a scrie review-uri

×

Coșul de cumpărături

Titlul
Preț RON
-%
Redus RON
 
Subtotal
Șterge
produs(e) în coș, preț total:

Sugestie: Rotiți telefonul pentru a vedea mai multe detalii

Continuă cumpărăturile Golește coșul Finalizează
×

Adăugat în coș

Titlul
Preț
Redus
Preț final

Sugestie: Rotiți telefonul pentru a vedea mai multe detalii

Continuă cumpărăturile Vezi coș