Adevăr Divin
divin.ro
▷ Dezvoltare personală ▷ General

Viața mea în publicitate

Autor:
Editura:
Editura: Vidia
Colecția:
Cele mai multe afaceri au dat greș din cauză că s-au întins prea mult. Au speculat fără chibzuință pe o șansă neclară. Asta ca să le fie învățătură de minte celor care se avântă pe cărări neumblate, de teamă ca nu cumva cineva din concurență să meargă mai departe ori să ajungă mai sus.
Viața mea în publicitate
× Rezervă „Viața mea în publicitate

  Stocurile se epuizează rapid, rezervă acest produs și hai la librăria Adevăr Divin din Brașov, Str. Zizinului, nr. 48, pentru a-l prelua personal.
  (Unele produse pot avea discount suplimentar în librărie.)

  Vei fi contactat(ă) telefonic de un reprezentant divin.ro pentru confirmarea disponibilității, în intervalul Luni-Vineri orele 9:00 - 17:00, deci te rugăm să introduci un număr de telefon corect și actual.

×
Recomandări:

Detalii:

Cele mai multe afaceri au dat greș din cauză că s-au întins prea mult. Au speculat fără chibzuință pe o șansă neclară. Asta ca să le fie învățătură de minte celor care se avântă pe cărări neumblate, de teamă ca nu cumva cineva din concurență să meargă mai departe ori să ajungă mai sus. Există excepții în afaceri, nu însă și în publicitate. Toate dezastrele din publicitate sunt cauzate de nechibzuință, inutilă și nejustificată. în acest domeniu, cu toții încercăm lucruri care nu pot fi făcute. Ne confruntăm cu natura umană, cu dorințe, prejudecăți și manierisme la înălțimea cărora nu ne putem ridica. Oricât de multă experiență am avea, ea nu ne poate călăuzi corect nici măcar în majoritatea cazurilor. Tocmai de aceea imprudența este o greșeală capitală în publicitate. Cine este cu adevărat în măsură să ne învețe ce trebuie și ce nu trebuie să facem pentru a crește profitul în afacerea noastră? Numai cineva care a reușit să obțină rezultate la care alții nici nu visează.
Ghidul ”Viața mea în publicitate” (alături de ”Legile științifice ale publicității”, scrisă de același autor) conține cele mai valoroase informații de care are nevoie oricine deține o afacere și intenționează să aibă o ascensiune spectaculoasă, informații care vin direct din practică și situații concrete despre eșecuri și succese în publicitate. Lucrarea de față este autobiografia lui Claude C. Hopkins, primul și, probabil, singurul om din vânzări care a reușit să aducă publicitatea la nivel de știință prin propriile experiențe și o ambiție rar întâlnită. Cu generozitate și răbdare didactică, Hopkins ne împărtășește tehnicile cu care el a reușit în afaceri și ne descrie cum se aplică fiecare strategie în parte. Nu este de mirare că orice om care folosește metodele propuse de Claude C. Hopkins va avea o creștere impresionantă a profitului.
Stoc
Stoc Limitat
Preț
Preț 20.00 RON
Discount
Discount 10%
Preț final
Preț final 18.00 RON
I.S.B.N.
I.S.B.N. 978-606-8414-40-9
×

Trebuie să fii autentificat pentru a scrie review-uri

×

Coșul de cumpărături

Titlul
Preț RON
-%
Redus RON
 
Subtotal
Șterge
produs(e) în coș, preț total:

Sugestie: Rotiți telefonul pentru a vedea mai multe detalii

Continuă cumpărăturile Golește coșul Finalizează
×

Adăugat în coș

Titlul
Preț
Redus
Preț final

Sugestie: Rotiți telefonul pentru a vedea mai multe detalii

Continuă cumpărăturile Vezi coș