Adevăr Divin
divin.ro
▷ Dezvoltare personală ▷ Automotivare

Iubește-i sau îi pierzi - carte audio (CD MP3)

Cum determini oamenii buni să rămână

Autor(i):
Editura:
Numeroase sondaje au relevat faptul că angajații multor companii sunt nemulțumiți de diverse aspecte și, de aceea, prestația profesională a acestora nu se desfășoară la întregul lor potențial.
Iubește-i sau îi pierzi - carte audio (CD MP3): Cum determini oamenii buni să rămână
× Rezervă „Iubește-i sau îi pierzi - carte audio (CD MP3)

  Stocurile se epuizează rapid, rezervă acest produs și hai la librăria Adevăr Divin din Brașov, Str. Zizinului, nr. 48, pentru a-l prelua personal.
  (Unele produse pot avea discount suplimentar în librărie.)

  Vei fi contactat(ă) telefonic de un reprezentant divin.ro pentru confirmarea disponibilității, în intervalul Luni-Vineri orele 9:00 - 17:00, deci te rugăm să introduci un număr de telefon corect și actual.

×
Recomandări:

Detalii:

Este deja arhicunoscut faptul că înlocuirea angajaților unei firme atrage după sine costuri considerabile, de până la 200% din valoarea salariilor anuale ale acestora. Iată de ce retenția personalului constituie în prezent una dintre temele majore ale mediului de business. Numeroase sondaje au relevat faptul că angajații multor companii sunt nemulțumiți de diverse aspecte și, de aceea, prestația profesională a acestora nu se desfășoară la întregul lor potențial.

Bestseller-ul ”Iubește-i sau îi pierzi: Cum determini oamenii buni să rămână” (Love ‘em or lose ‘em: Getting good people to stay) pune la dispoziția managerilor din orice domeniu nu mai puțin de 26 de strategii, de la A la Z, prin care aceștia pot identifica subiectele de interes pentru propriii angajați și, în felul acesta, îi pot menține implicați și motivați.

„Ca organizație, noi am adoptat conceptele din Iubește-i sau îi pierzi și, în primul an, scorurile noastre pentru implicare au fost cu șase puncte mai mari decât ale organizațiilor similare din sectorul nostru și cu șaisprezece puncte mai mari față de anul precedent. Iubește-i sau îi pierzi funcționează pentru noi.” – Michael Svagdis, președinte, Morrison Healthcare Food Services

„O abordare reconfortantă și eficientă pentru a motiva mințile și inimile celor care îți definesc brandul și avantajul competitiv – angajații! Kaye și Jordan-Evans continuă să ne țină înarmați cu cele mai relevante și practice abordări, pentru a-i însufleți pe oameni.” – Curt Coffman, coautor al volumelor First, Break All the Rules (Mai întâi, încalcă toate regulile) și Follow This Path (Urmează această cale)

„Pentru a avea o echipă grozavă, ai nevoie de jucători excepționali. Autoarele îți arată cum să îți motivezi jucătorii excepționali și să îi păstrezi multă vreme în echipa ta.” – Mike Krzyzewski, antrenor principal, echipa de baschet masculin a Universității Duke

„Talentul contează. Puțini contestă acest adevăr. Dar reținerea marilor talente continuă să fie o provocare pentru multe companii. Această carte extraordinară oferă numeroase instrumente specifice și sute de exemple despre cum să ai grijă de angajați. ”Iubește-i sau îi pierzi” este cel mai bun tratat disponibil despre reținerea talentului.” – Dave Ulrich, profesor la Școala de Afaceri Ross, Universitatea din Michigan, și coautor al volumului Leadership Brand: Developing Customer-Focused Leaders to Drive Performance and Build Lasting Value (Brandul de leadership: Dezvoltarea liderilor orientați spre client pentru a crește performanța și a construi valoare de durată)

„Iubește-i sau îi pierzi este o sursă inegalabilă de tactici de retenție practice, cu aplicare imediată. Când directorii îmi spun că retenția angajaților este o preocupare principală, îi îndrum imediat spre ghidul scris de Beverly și Sharon. Creează rapid un mediu de lucru mai antrenant cu noua ediție a acestei lucrări clasice!” – Doug Hardy, director general/editor la Monster Careers, coautor al seriei Monster Careers (Carierele Monster) și al volumului Finding Keepers: The Monster Guide to Hiring and Holding the World`s Best Employees (Ce-am găsit al meu să fie: Ghidul Monster pentru angajarea și reținerea celor mai buni angajați ai lumii)

„Iubește-i sau îi pierzi transformă unele dintre așa-zisele competențe sociale (soft skills) ale leadershipului într-un arhetip de motivare a oamenilor prin conversații puternice, axate pe retenție. Am văzut valoarea autentică a acestei cărți – cursul de pregătire și mai ales instrumentele se prezintă ca indispensabile pentru a-i ajuta pe lideri să dezvolte încrederea și să stimuleze performanța.” – Greg Mlodzinski, consultant în leadership și dezvoltare profesională, The Hartford

„Această carte a devenit instantaneu clasică, deoarece este atât de inteligentă și ușor de folosit. Este modernă și atemporală în același timp. Este cartea de căpătâi în ceea ce privește retenția angajaților și probabil că așa va rămâne mereu. Dacă te ocupi de managementul de personal, ar trebui s-o cumperi și s-o memorezi și apoi să-ți păstrezi un exemplar pe birou, ca memento permanent. Dacă te ocupi de managerierea managerilor, cumpără o copie pentru fiecare dintre ei.” – Bruce Tulgan, autorul volumelor It’s Okay to Be the Boss (E OK să fii șeful) și Managing Generation X (Managementul Generației X)

„Această carte nu numai că te va ajuta să atragi și să reții cei mai buni și mai motivați angajați, ci te va ajuta, de asemenea, și să-i formezi și să-i conduci. Această carte este o lectură obligatorie pentru cei care aspiră să fie lideri și pentru cei care vor să obțină rezultate mai bune la locul de muncă.” – D. Michael Abrashoff, autorul volumelor It’s Your Ship (E nava ta) și Get Your Ship Together (Fă-ți ordine pe navă)

„În războiul pentru talent, Synopsys a ales Iubește-i sau îi pierzi ca principalul nostru manual în domeniu. Tot atât de practică pe cât este de pătrunzătoare și de detaliată, această carte le-a oferit managerilor noștri principiile și practicile de care au nevoie pentru a-i reține pe cei mai buni și mai străluciți oameni ai noștri.” – Aart J. de Geus, președinte și CEO la Synopsys

„Indiferent de sectorul în care activezi (corporatist/ guvernamental/ militar), oamenii sunt cea mai importantă parte a unei organizații. A înțelege ce îi face pe oameni din generații diferite să se pună în mișcare și de ce reacționează altfel decât ar fi de așteptat în anumite circumstanțe este absolut esențial pentru păstrarea lor. Cartea de față va face exact acest lucru pentru tine! Este o lectură obligatorie pentru toți liderii și managerii care vor să-și vadă banii reinvestiți în afacerea lor, și nu cheltuiți cu tonele pentru recrutarea și calificarea unei forțe de muncă fluctuante.” – Bill Pickavance, vicepreședinte la Sisteme de Lansare și Recuperare și directorul filialei din Florida a United Space Alliance

„O excelentă carte de afaceri pentru acest mileniu. Reține-o și afacerea ta va prospera.” – Bob Rosner, autorul rubricii sindicalizate Working Wounded și coautorul volumului The Boss’s Survival Guide (Ghidul de supraviețuire al șefului)

„Realistă și practică, le oferă managerilor, coordonatorilor de echipă și liderilor lucruri pe care le pot face începând de mâine – nu, de astăzi – pentru a opri exodul de creiere. Ar fi bine s-o citești înainte ca oamenii tăi cei mai competenți să plece în altă parte.” – Bill Bridges, autorul volumelor Transitions (Tranziții), JobShift (Schimb de job) și Creating You & Co (Cum pui bazele sistemului Tu & Co).

Talentul înseamnă totul. Ca manager, știi acest lucru. Ai nevoie ca oamenii talentați să rămână alături de tine. Acești oameni sunt esențiali pentru succesul tău. Ei sunt inima și sufletul companiei tale. Iar competitorii tăi îi vor! Așadar, cum faci ca să-i ții motivați? Ca să fie nerăbdători să vină la serviciu și să dea randament maxim? Ca să îi convingi să-ți rămână alături (atât psihologic, cât și fizic), în timp ce alții încearcă să-i atragă? Iubește-i sau îi pierzi îți va arăta cum. Am scris această carte pentru manageri și în folosul lor. Al managerilor ocupați. Oameni care fac mai mult cu mai puțin și care știu că timpul este resursa lor cea mai de preț. Această lucrare trebuia să fie scurtă și la obiect. Totuși, trebuia să conțină argumente puternice, susținute de date și pline de recomandări ușor de pus în practică.

Trei mesaje esențiale se repetă pe parcursul capitolelor:

• Indiferent de suișurile și coborâșurile economiei, oamenii tăi cei mai buni au posibilitatea de a alege unde și pentru cine să lucreze. Tu ai nevoie să te aleagă pe tine.

• Tu, ca manager, ai mai multă putere și influență în ceea ce privește motivarea și păstrarea propriilor oameni decât oricine altcineva.

• Există strategii ușor de implementat, necostisitoare și bazate pe studii de cercetare, pe care le poți folosi pentru a păstra motivația angajaților talentați și pe care le poți aplica echipei tale.

Iubește-i sau îi pierzi De ce îți pasă? De ce te interesează această carte? Noi presimțim că te confrunți cu cel puțin una dintre următoarele provocări. Care dintre ele te îngrijorează? Economia mai sănătoasă și o piață a locurilor de muncă mai promițătoare se traduc prin mai multe opțiuni pentru angajații competenți.

Ai câțiva angajați nemulțumiți, care și-au actualizat CV-urile și și-au făcut bagajele. Jumătate dintre angajații tăi vor ajunge la vârsta de pensionare în următorul deceniu. Nu știi cu cine îi vei înlocui.

Sectorul tău de activitate (sau zona geografică sau funcția ta) este deosebit de afectat – nu există suficiente talente de care să te poți folosi.

Afacerea ta se dezvoltă, iar lipsa de talente iscusite împiedică acea dezvoltare. Forța de muncă s-a schimbat și majoritatea angajaților (cercetările spun că 70%) sunt înclinați să accepte prima ofertă bună, chiar dacă nu-și caută în mod activ un alt loc de muncă.

Fluctuațiile nedorite de personal te costă o avere. Oricare ar fi provocarea cu care te confrunți, vrei strategii rapide și eficiente pentru a motiva și a păstra angajații talentați pe care-i deții în prezent. Ai ajuns în locul potrivit. Patru cuvinte importante celor care deja au citit cartea le-a plăcut titlul Iubește-i sau îi pierzi: Cum îți păstrezi oamenii competenți. Dar acesta nu este doar un titlul comercial.

Cuvintele exprimă esența mesajului nostru. Iată în ce sens le folosim:

IUBEȘTE:

Poartă-te corect și respectuos cu angajații. Mulțumește-le. Oferă-le provocări și dezvoltă-i. Dacă îți pasă de ei, îi vei

motiva și îi vei păstra.

PIERZI:

Pierderea este la fel de gravă atunci când un angajat iese la pensie, ca și atunci când pleacă pentru a se alătura concurenței.

COMPETENȚI:

Gândește-te și la angajații obișnuiți, nu doar la cei cu potențial înalt. Vedete sunt oamenii de la fiecare nivel ierarhic,

care aduc valoare organizației.

PÃSTREZI:

Încurajează angajații talentați să rămână în firmă (dacă nu în departamentul tău). În competiția acerbă care urmează,

talentul va fi factorul hotărâtor.

Perspectiva noastră se bazează pe datele adunate din numeroase sectoare de activitate și organizații. Utilizăm informații din interviurile de plecare, de la focus-grupuri și de pe Internet. Noi (și zeci de asistenți) consultăm în permanență ziare, reviste și cărți. Adresăm pretutindeni întrebarea: „De ce ai rămas?”

Analiza acestor date ne-a permis să elaborăm cele 26 de strategii originale, de la A la Z. Am continuat să dezvoltăm această cercetare originală. Până acum, ne-am întâlnit cu peste 100 000 de manageri ai unor companii mai mari sau mai mici, din întreaga lume. Am ascultat, am oferit consultanță, am organizat sesiuni de training și am învățat de pe urma lor. Baza noastră de date, denumită „De ce ai rămas?”, este în permanență actualizată (peste 17 000 de respondenți până în octombrie 2007). Toate acestea ne ajută să ne îmbunătățim și să ne extindem strategiile de motivare și de retenție a personalului. Acum, am distilat acele rezultate în strategii îmbunătățite de retenție a personalului, care îți oferă un avantaj competitiv crucial.


Dr. Beverly Kaye, fondatoare și președinte al organizației Career Systems International, este autoare de cărți și consultant care se bucură de apreciere și notorietate internațională în domenii precum dezvoltarea profesională, retenția și stimularea personalului, sau mentoring-ul. Este autoarea unor titluri primite cu entuziasm de numeroși cititori la nivel mondial – Up is not the only way (Sus nu e singura cale), Love ‘em or lose ‘em: Getting good people to stay (Iubește-i sau îi pierzi: Cum determini oamenii buni să rămână), sau Love it, don’t leave it: 26 ways to get what you want at work (Iubește-l, nu-l abandona: 26 de modalități pentru a obține ceea ce vrei de la jobul tău).

Sharon Jordan-Evans este în prezent considerată unul dintre pionierii domeniului retenției și motivării personalului. În 1996 a cunoscut-o pe Beverly Kaye, iar împreună au făcut o echipă excelentă și și-au unit forțele pentru a concepe și dezvolta programe de retenție a angajaților talentați. Cartea Love ‘em or leave ‘em (iubește-i sau îi pierzi) se numără printre cărțile de business cel mai bine vândute ale tuturor timpurilor. Nu mai puțin de 500 de companii de top au apelat la Jordan-Evans și la compania ei, Jordan-Evans Group, pentru a lucra cu cei mai valoroși angajați ai acestora.

Stoc
Stoc Limitat
Preț
Preț 76.00 RON
Discount
Discount 22%
Preț final
Preț final 59.28 RON
I.S.B.N.
I.S.B.N. 978-606-93727-9-1
×

Trebuie să fii autentificat pentru a scrie review-uri

×

Coșul de cumpărături

Titlul
Preț RON
-%
Redus RON
 
Subtotal
Șterge
produs(e) în coș, preț total:

Sugestie: Rotiți telefonul pentru a vedea mai multe detalii

Continuă cumpărăturile Golește coșul Finalizează
×

Adăugat în coș

Titlul
Preț
Redus
Preț final

Sugestie: Rotiți telefonul pentru a vedea mai multe detalii

Continuă cumpărăturile Vezi coș