4035 produse pe stoc
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 Martin Lindstrom
Martin Lindstrom este unul dintre cei mai respectați specialiști în marketing din lume. Prin intermediul agențiilor LINDSTROM, BRAND sense și BUYOLOGY INC., Lindstrom oferă consultanță unor companii precum McDonald`s Corporation, Procter & Gamble, Microsoft și GlaxoSmithKline.
A avut apariții în paginile unor publicații ca Financial Times, USA Today, Fortune, Washington Post și a contribuit cu articole la prestigioasele reviste Contagious și Harvard Business Review.
Cartea sa precedentă, Branduri senzoriale, a fost declarată de către Wall Street Journal drept una din cele mai bune zece cărți de marketing publicate vreodată.
De la: Martin Lindstrom |
1 titlu(ri), din care 0 pe stoc și 1 indisponibil(e)
Buyology Adevăruri și minciuni despre motivele pentru care cumpărăm |
| | | de
Martin Lindstrom
Preț raft: | 49.00 RON | |
Reducere: | 10% | Preț site: | 44.10 RON
* |
Momentan indisponibil(ă)!
În prezent nu cunoaștem dacă și când acest produs va fi în stocul nostru.
Puteți însă să faceți precomandă și astfel veți fi anunțat(ă) atunci când acesta devine disponibil.
Pentru aceasta trebuie să fiți autentificat(ă).
| |
|
|
| |
|
 |
|
 |
|