Încântarea, așa cum este ea definită de Guy Kawasaki, nu
vorbește despre manipularea oamenilor. Acest sentiment transformă situațiile și
relațiile interumane. Convertește ostilitatea în amabilitate și remodelează
amabilitatea în afinitate. Îi transformă pe sceptici și cinici în persoane
încrezătoare, iar pe cei indeciși în indivizi loiali. Sentimentul de încântare
poate apărea în timpul unei tranzacții comerciale, al unei negocieri dificile
între companii concurente sau chiar atunci când îți înnoiești statusul pe
Facebook. Încântarea este un instrument mai puternic decât tehnicile tradiționale
de persuasiune și manipulare și chiar mai eficient decât tehnicile clasice de
marketing de care toată lumea abuzează.
„Eu definesc sentimentul de încântare
ca fiind procesul prin care oamenii se delectează cu un produs, serviciu,
organizație sau idee.” ◘ Guy Kawasaki Cartea lui Guy surprinde importanța
faptului – și arta – de a crede într-o idee care îi oferă clientului ceva în
totalitate unic. Puterea unei idei cu adevărat bune de a transforma piața și
experiențele consumatorului individual este imensă, iar această carte oferă o
bogăție de idei menite să ajute afacerile și antreprenorii să fructifice acest
potențial. ◘ Sir Richard Branson, fondator Virgin Group Kawasaki ne oferă idei
într-atât de valoroase, încât cu toții ne-am fi dorit să le cunoaștem cu mult
timp în urmă. ◘ Robert Cialdini, autorul cărții Influence: Science and Practice.
Citiți această carte pentru a reuși să creați o companie la fel de încântătoare
precum Apple. ◘ Steve Wozniak, co-fondator Apple Cel mai bun tratat despre
relații interpersonale de la cartea scrisă de Dale Carnegie, How to Win Friends
and Influence People, încoace. ◘ Michael Gartenberg, director Gartner |