3688 produse pe stoc
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
Experiența APPLE Secretele construirii unei relații pe termen lung cu clienții |  » Coperta | Reinventează-ți afacerea astfel încât să le oferi clienților tăi satisfacție și experiențe memorabile. | Afișat de 17166 ori. |
| Preț raft: | 39.00 RON | |
Reducere: | 20% | Preț site: | 31.20 RON
* | |
Contact
|
DescriereMagazinele Apple obțin profituri mai mari pe metru pătrat decât orice alt retailer. La baza succesului și a loialității ieșite din comun de care dau dovadă clienții lor nu se află doar calitatea extraordinară a produselor, ci niște oameni excepționali, extrem de informați, cărora li se acordă putere de decizie, fiind motivați să le ofere cumpărătorilor o experiență cu adevărat memorabilă. Carmine Gallo, expert în comunicare și un autor care a studiat îndeaproape compania Apple, ne prezintă principiile și practicile care i-au făcut pe clienți să fie atât de fideli brandului și ne explică cum putem obține rezultate uimitoare oferind servicii la standarde înalte. O mulțime de sfaturi și de resurse utile pentru toți cei interesați să își reinventeze afacerea și să le ofere clienților o experiență extraordinară, astfel încât să le fie loiali pe viață. LOIC LE MEUR, CEO, LeWeb CaracteristiciNumărul de pagini: 280Formatul în cm. (l x L): 13,5 x 20,5I.S.B.N.: 978-973-162-132-6 A apărut în: 2015-01 |
Fii primul care își spune opinia! |
 | Sinele integral Cum obții succesul deblocându-ți creativitatea, relațiile și performanța |
|
|
 | Dincolo de vârf De la supraviețuire la echilibru, de la echilibru la reușită, de la reușită la permanența ei |
|
|
|
|
|
|
|
|
 | GATA CU SCUZELE Cinci responsabilitati pentru dezvoltare personala si organizationala |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cele mai noi cărți ADEVĂR DIVIN
|
Noutăți pe site
|
Retipăriri
| |
|
 |
|
 |
|