4003 produse pe stoc
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
Creează un StoryBrand (Carte tipărită) Clarifică-ți mesajul astfel încât clienții să-l audă |  » Coperta | Creează un StoryBrand este un ghid practic și ușor de implementat al Metodei SB7, care poate schimba fundamental soarta afacerii tale. Cu alte cuvinte, cartea te va ajuta să concepi mesaje de vânzare pe care oamenii să le asculte și la care să reacționeze. În plus, din volumul de față nu vei afla doar o mulțime de lucruri noi despre afaceri și modul în care trebuie să comunice acestea cu clienții lor, ci și foarte multe lucruri interesante despre modul cum funcționează creierul uman și cum trebuie construite mesajele brandurilor pentru a fi ușor de înțeles de publicul cărora li se adresează. | Afișat de 535 ori. |
| Preț raft: | 47.00 RON | |
Reducere: | 20% | Preț site: | 37.60 RON
* | |
Contact
|
DescrierePrin urmare, nu exagerăm deloc când spunem că, dacă
nu vei citi această carte, nu vei ști niciodată ce ar fi putut să devină
afacerea ta!
Donald Miller este CEO al
StoryBrand (https://buildingastorybrand.com), o platformă online care oferă
consultanță oamenilor de afaceri cu privire la dezvoltarea afacerilor și la
consolidarea valorii personale pe o piață liberă. El este totodată
coprezentatorul podcastului Building a Storybrand și autorul mai multor
bestselleruri printre care se numără și volumul de față. În fiecare an, Donald
Miller ajută în jur de 3.000 de lideri de afaceri să-și dezvolte companiile pe
care le conduc prin simpla exprimare clară a mesajului brandului lor. Părerile
lui Donald Miller referitoare la importanța comunicării clare a mesajului și
poveștii brandului către clienți, au influențat mulți lideri și companii
precum: Pantene, Chick-fil-A, Intel, Prime Lending, Zaxby's, etc. Donald Miller
trăiește în Nashville, Tennessee împreună cu soția lui Elizabeth.
Cartea de față te va face conștient de un lucru la
care este posibil să nu te fi gândit până acum, și anume că: oamenii de afaceri
nu se află doar într-o cursă a aducerii produselor pe piață, ci și într-o cursă
a comunicării, din care câștigă cei care transmit clienților în modul cel mai
clar de ce au nevoie de aceste produse în viața lor. Asta pentru că, trista
lege a pieței, tristă dar cât se poate de adevărată, este că, de multe ori, cei
care au cele mai bune produse de pe piață pierd în fața celor cu produse
inferioare, dar care își comunică oferta mult mai clar. Prin urmare, pentru
toți cei care au simțit la un moment dat că afacerea lor se confruntă cu
această problemă, Creează un StoryBrand va face cât o mie de cărți de
marketing la un loc!
Cartea este împărțită în trei secțiuni, după cum
urmează:
Secțiunea 1: DE CE MARKETINGUL ESTE ÎN MARE PARTE O SUGATIVĂ DE BANI
Creierul își amintește muzica și uită zgomotul, la fel cum își amintește
unele branduri și le uită pe celelalte.
Știm că titlul acestei prime secțiuni a cărții nu
sună deloc bine pentru cei care sunt plătiți ca să facă marketing, însă pentru
proprietarii de afaceri, acest capitol poate fi un adevărat colac de salvare.
Din această secțiune vei afla:
Care este secretul pentru a te face văzut, auzit și
înțeles de clienții tăi.
De ce eșuează nepermis de multe afaceri? Sau, mai
precis, cum funcționează creierul uman și care sunt două dintre cele mai mari
greșeli pe care le fac brandurile atunci când vorbesc despre produsele și
serviciile lor.
Ce sunt formulele de comunicare și de ce ele asigură
cea mai clară comunicare și ne feresc de pericolul de a ne deruta clienții?
Care este arma secretă pentru a-ți dezvolta
afacerea?
Un studiu de caz referitor la Steve Jobs care a
aplicat acest secret în afacerea Apple.
Care este rolul poveștii în afacerea ta și cum ar
trebui să o inserezi în mesajele de comunicare și de marketing pentru a-ți
dezvolta afacerea?
Care sunt cele șapte elemente de bază ale unei
povești convingătoare?
Care sunt cele trei întrebări la care trebuie să
poată răspunde publicul pentru a se implica într-o poveste?
Metoda SB7 pe scurt și cele 7 principii StoryBrand:
1. Eroul este clientul, nu brandul tău.
2. Companiile au tendința să vândă soluții pentru
probleme externe, însă clienții cumpără soluții pentru probleme interne.
3. Clienții nu caută un alt erou; ei caută un ghid.
4. Clienții au încredere în ghidul care are un plan.
5. Clienții nu acționează decât dacă sunt provocați la
acțiune.
6. Toate ființele umane încearcă să evite un sfârșit
tragic.
7. Niciodată să nu presupui că oamenii înțeleg în ce fel
le poate schimba viața brandul tău. Spune-le!
Cum să realizezi BrandScript-ul pentru StoryBrand-ul
tău un instrument eficient care te va ajuta să îți organizezi și să îți
simplifici mesajul și pe care îl vei folosi mereu. Cu ajutorul instrumentului
BrandScript, vei putea să vezi povestea brandului tău pe o singură pagină, ceea
ce înseamnă că aceasta trebuie să fie un mesaj simplu pe care îl poți folosi ca
să-ți dezvolți afacerea.
Dacă în prima secțiune a cărții autorul te-a
familiarizat pe scurt cu modalitățile în care te va ajuta această carte să îți
îmbunătățești afacerea, în următoarea secțiune îți va arăta cum să formulezi un
mesaj clar și convingător care îți va simplifica activitatea de marketing și te
va ajuta să îți dezvolți compania. Înainte de a începe lectura celei de-a doua
secțiuni, reține că:
O poveste grozavă este, viața din care au fost scoase părțile
plictisitoare.
Alfred Hitchcock
Secțiunea 2: CUM SĂ ÎȚI CREEZI UN STORYBRAND
Odată cu primul capitol al acestei secțiuni vei
învăța să creezi BrandScript-ul unui StoryBrand și vei înțelege mai bine cele 7
principii StoryBrand. Așadar, să începem:
UN PERSONAJ
Nu uita, clienții vor să știe unde îi poți duce. Dacă nu le prezinți un
lucru pe care și-l doresc, mă îndoiesc că te vor asculta.
Primul principiu StoryBrand spune că eroul este
clientul, nu brandul tău. A poziționa clientul ca erou al poveștii înseamnă mai
mult decât bune maniere: înseamnă afaceri bune. Prin urmare, autorul îți va
arăta aici cum să inviți clienții într-o poveste care să îi determine să acorde
atenție brandului tău.
Tot aici vei găsi o listă cu tipurile de nevoi pe
care clienții se așteaptă să și le rezolve cu ajutorul diferitelor produse,
astfel încât, brandul tău să poată promite satisfacerea unei astfel de nevoi.
Un instrument foarte valoros pe care ți-l pune
autorul la dispoziție în acest capitol și pe care îl vei folosi cu siguranță pe
tot parcursul lecturării cărții este website-ul mystorybrand.com unde îți vei
putea crea pas cu pas un BrandScript.
ARE O PROBLEMĂ
Poveștile ne învață că dorința oamenilor de a-și soluționa frustrarea
reprezintă o motivație mai puternică decât dorința de a soluționa o problemă
externă.
În cazul în care te-ai întrebat ce a vrut să spună
Donald Miller cu principiul nr. 2 al StoryBrand-ului - companiile au tendința
să vândă soluții pentru probleme externe, însă clienții cumpără soluții pentru
probleme interne aici vei primi un răspuns.
Cu alte cuvinte, acest capitol vorbește despre cele
trei elemente de conflict care vor spori interesul clientului, vor amplifica
implicarea și vor oferi un sens și mai profund poveștii pe care o spune brandul
tău.
Vei afla de asemenea care este rolul ticălosului
în povestea brandului tău, dar și despre care dintre frustrările clienților tăi
ar trebui să vorbești atunci când îți vei clarifica mesajul:
Problemele externe vei găsi exemplificate aici
care sunt problemele externe ale clienților și cum le poți comunica cel mai
eficient că tu le poți rezolva;
Problemele interne: exemplele și explicațiile
suplimentare sunt incluse;
Problemele filosofice vei descoperi aici care sunt
acestea și de ce este important să incluzi câteva mize filosofice în mesajele
tale.
Așadar, varianta ideală este să vorbești în
mesajele tale despre cum vor reuși oamenii să își rezolve toate cele trei
tipuri de probleme doar cumpărând produsul tău. Autorul îți oferă drept ajutor
aici modele despre cum au reușit unele branduri de succes, pe care le cunoaștem
cu toții, să prezinte achiziționarea produselor lor drept o soluție a
problemelor externe, interne și filosofice.
ȘI ÎNTÂLNEȘTE UN GHID
Greșeala fatală pe care o fac unele branduri, în special cele tinere, care
consideră că trebuie să își demonstreze capacitățile, este că se poziționează
în rolul de eroi ai poveștii, în loc să fie ghizi.
A venit momentul să înțelegem și al treilea
principiu StoryBrand: clienții nu caută un alt erou, caută un ghid. Din acest
capitol vei afla ce trebuie să faci pentru a fi recunoscut drept ghid în viața
clienților tăi și care sunt cele două aspecte pe care un brand trebuie să le
transmită pentru a se situa în rolul de ghid pentru clienții lui: empatia și
autoritatea. Vei vedea aici cum să le inserezi în mesajele tale pentru a-ți
crește afacerea.
În acest sens autorul îți furnizează cele patru
modalități simple de a adăuga măsura potrivită de autoritate în marketing, dar
și modalități practice de a-ți exprima empatia față de clienții tăi.
CARE ÎI OFERĂ UN PLAN
Planul poate lua forme multiple, însă un plan eficient va face unul din
două lucruri: fie clarifică modul în care o persoană poate face afaceri cu
tine, fie înlătură sentimentul de risc pe care îl are aceasta când se gândește
să investească în produsele sau serviciile tale.
Acest capitol este despre al patrulea principiu
StoryBrand: clienții au încredere într-un ghid care are un plan. Așadar, nu e
de ajuns să fii un ghid pentru clienții tăi, este foarte necesar de asemenea și
să ai un plan. Aici vei vedea ce înseamnă să le prezinți clienților tăi un plan
simplu de a acționa, ceea ce îi va determina să ia decizia de a comanda mult
mai ușor.
Tot aici vei afla ce sunt și cum poți folosi:
Un plan de procedură diminuează confuzia
clienților.
Un plan de acord diminuează temerile clienților.
ȘI ÎL ÎNDEAMNĂ LA ACȚIUNE
Realitatea este că, atunci când încercăm să vindem pasiv, comunicăm o
lipsă de încredere în produsul nostru. Atunci când nu îndemnăm la acțiune,
clientul simte slăbiciune.
Principiul 5 al StoryBrandingului subliniază faptul
că clienții nu acționează dacă nu sunt provocați să acționeze. Așadar, e timpul
să vedem cum îi putem determina pe clienți să acționeze și care sunt cele două
tipuri de îndemn la acțiune pe care le putem folosi, dar și în ce împrejurări
este mai adecvat un tip de îndemn sau altul.
CARE ÎL AJUTĂ SĂ EVITE EȘECUL
Brandurile care nu își avertizează clienții în legătură cu ce se va
întâmpla dacă nu cumpără produsele lor, nu răspund la întrebarea ,,Și dacă nu
cumpăr?, pe care și-o pune orice client în sinea lui.
Principiul StoryBrand numărul șase susține că
fiecare ființă umană încearcă să evite un final tragic. De aceea întrebarea ce
are de pierdut clientul, dacă nu cumpără produsele tale? nu trebuie să
lipsească din nicio campanie bună de marketing. Prin urmare, din acest capitol
vei învăța să folosești mesajele referitoare la eșec în viitoarele
campanii de marketing. Mai exact, vei învăța cum să folosești apelul la
frică în patru pași, pentru că, este de părere autorul, frica este ca sarea
în bucate. Mai multe exemple de situații pe care clienții StoryBrand sunt
ajutați să le evite, vei găsi în acest capitol extrem de interesant.
ȘI AJUNGE SĂ AIBĂ SUCCES
Brandurile de succes, asemenea liderilor de succes, arată limpede cum va
arăta viața celui care apelează la serviciile și produsele lor.
Principiul StoryBrand numărul șapte îți dă un sfat
foarte util, care nu e valabil numai în afaceri, ci și în viață în general: nu
presupune niciodată că oamenii înțeleg cum le poate schimba viața brandul tău.
Spune-le! Tot aici, vom afla ce anume face publicul să se simtă mulțumit, un
secret aflat de povestitori după secole de cercetare.
Prin urmare, mesajele tale de marketing vor trebui
să fie legate de una dintre aceste trei mari dorințe puternice pe care le are
publicul în general, astfel încât produsul tău să devină ispititor. Descoperă
mai multe în legătură cu acest lucru, dar și exemple relevante în carte!
Secțiunea 3: CUM SĂ IMPLEMENTEZI BRANDSCRIPT-UL STORYBRAND-ULUI
Dacă până acum autorul a îmbinat partea teoretică
cu exemplele practice, în această secțiune sfaturile autorului sunt exclusiv de
natură practică. De aceea, informația din această parte a cărții te va ajuta să
îți creezi un brand mai puternic, mai competitiv și mai profitabil, fie că ai
un magazin de familie, un startup sau o organizație de miliarde de dolari,
Iată mai exact ce vei afla din această secțiune a
cărții:
Cum să creezi un site mai eficient. Sau mai exact,
care sunt cele 5 lucruri pe care trebuie să le conțină în mod obligatoriu un
site;
Cum să combați blestemul golului narativ;
De ce e mai bine să fii o companie în misiune decât
să ai pur și simplu o declarație de misiune?
Cinci lucruri (aproape gratuite) pe care le poți
face pentru a implementa Metoda StoryBrand și a-ți dezvolta afacerea:
1. crearea unui slogan convingător;
2. crearea unui generator de lead-uri
eficient;
3. crearea unei campanii de e-mailuri automate (cum
trebuie să sune un e-mail de cultivare; un e-mail de ofertă; respectiv de
acțiune);
4. colectează și relatează povești despre
transformare;
5. creează un sistem care generează recomandări.
Tot aici vei găsi îndrumările necesare în cazul în
care te vei hotărî să apelezi la un ghid certificat StoryBrand care să te ajute
să realizezi Harta de Marketing.
În final, te invit să citești un scurt fragment din
această carte, care îți va oferi un plus de motivație pentru a obține cât mai
mult de la afacerea ta în folosul tău, al angajaților tăi și al clienților tăi:
Nu este ușor să te trezești în fiecare zi ca să muncești pentru
dezvoltarea companiei tale. Știu cum este să nu poți dormi, fiindcă te întrebi
cum vei reuși să o scoți la capăt, ca să nu fii nevoit să concediezi pe nimeni.
Metoda StoryBrand a fost concepută pentru a diminua acest stres. A fost
concepută pentru ca tu să te faci auzit pe piață, să îți dezvolți afacerea și
să transformi viața clienților tăi. Sunt recunoscător pentru munca pe care o
desfășori. Munca ta este importantă.
Este adevărat: dacă derutezi, pierzi. Dar, dacă îți clarifici mesajul,
oamenii te vor asculta. Să îi ajutăm pe băieții buni să învingă.
Pentru că, într-o poveste bună, ei înving de fiecare dată.
TESTIMONIALE:
,,Aceasta este o carte de referință care are la
bază o idee ce îți va clarifica, stimula și transforma afacerea. Donald Miller
oferă o modalitate specifică, detaliată și utilă de a schimba felul în care
vorbești despre munca de care îți pasă.
Seth Godin, autorul cărții All Marketers Are Liars (Toți oamenii de
marketing sunt niște mincinoși)
,,Donald Miller ar trebui să lucreze cu compania ta
așa cum a făcut-o și în cazul nostru. Ne-am schimbat pagina de internet după ce
am învățat metoda lui de lucru, iar rezultatele au fost fantastice. Am observat
imediat diferența. Metoda StoryBrand funcționează, iar noi o implementăm la
toate nivelurile companiei. Citește această carte!
Ken Blanchard, consilier-șef pe probleme de spiritualitate la Ken
Blanchard Companies și coautor al cărții The New One Minute Managerź (Noul
manager la minut)
,,Donald Miller te va învăța o mulțime de lucruri
despre felul în care să vinzi produse; te va învăța cum să transformi viața
clienților tăi. Ei au nevoie ca tu să joci un rol în viața lor, iar această
carte te va învăța cum să-ți asumi acest rol. Dacă îți dorești ca afacerea ta
să se dezvolte, citește această carte.
John C. Maxwell, autor de bestselleruri New York Times
,,Aceasta este cea mai importantă carte de afaceri
și de marketing a anului. Toți speakerii cunosc puterea unei povești. Donald
Miller a surprins procedeul care îți ajută afacerea să depășească zgomotul de
fond al celei mai saturate generații de marketing din istorie. Trebuie să
citești această carte!
Dave Ramsey, cel mai bine vândut autor potrivit New York Times
,,Donald Miller ne reamintește că toate mesajele
bune încep cu empatia și se încheie cu ea. El știe că, dacă îți dorești să fii
văzut, auzit și înțeles, primul pas este să asculți. Citește această carte dacă
vrei să ai relații mai profunde cu oamenii.
Bill Haslam, cel de-al patruzeci și nouălea guvernator al statului
Tennessee
,,Dacă îți place să faci bani, citește această
carte. Metoda StoryBrand te va ajuta să concepi acele mesaje de vânzare pe care
oamenii le ascultă și la care răspund. Noi o folosim întotdeauna și
funcționează!
Ryan Deiss, fondator și CEO al DigitalMarketer
,,În doar câteva ore, această carte a demitizat
teorii despre branding cu care mi-am bătut capul toată cariera, încercând să le
înțeleg. Excelenta metodă StoryBrand a devenit un manual pentru tot ceea ce
facem și are legătură cu marketingul.
Rory Vaden, cofondator al Southwestern Consulting și autorul cărții
de succes Take the Stairs (Urcă toate treptele)
,,Folosesc deja de câțiva ani Metoda StoryBrand a
lui Don Miller în afacerea mea. Este singurul și cel mai bun instrument de
marketing pe care îl cunosc. O folosim pentru fiecare produs pe care îl lansăm.
L-am rugat pe Don să vină personal și să vorbească despre ea oamenilor din
compania mea și clienților și o recomand tuturor. Acum, toate aceste
perspective revoluționare sunt la îndemână între coperțile acestei cărți.
Michael Hyatt, autor al cărții Platform: Get Noticed in a Noisy World
(Platforma: Fă-te ușor de observat într-o lume gălăgioasă), bestseller New York
Times
CaracteristiciNumărul de pagini: 282Formatul în cm. (l x L): 13 x 20I.S.B.N.: 978-606-913-833-5Traducerea: Mihaela IoncelescuTitlul original: Building a StoryBrand: Clarify Your Message So Customers Will Listen A apărut în: 2021- |
Fii primul care își spune opinia! |
|
Cele mai noi cărți ADEVĂR DIVIN
|
Noutăți pe site
|
Retipăriri
| |
|
 |
|
 |
|