Adevăr Divin
divin.ro
▷ Psihologie ▷ General

Încântare

Arta de a influența sentimentele, gândurile și acțiunile celorlalți

Autor:
Autor: Guy Kawasaki
Editura:
Editura: Publica
Încântarea, așa cum este ea definită de Guy Kawasaki, nu vorbește despre manipularea oamenilor. Acest sentiment transformă situațiile și relațiile interumane. Convertește ostilitatea în amabilitate și remodelează amabilitatea în afinitate...
Încântare. Arta de a influența sentimentele, gândurile și acțiunile celorlalți

49.00 RON (Stoc 0)

Indisponibil

× Anunță-mă când „Încântare” e disponibil(ă)

• Adresa de e-Mail la care dorești să primești notificarea

×
Recomandări:

Detalii:

Încântarea, așa cum este ea definită de Guy Kawasaki, nu vorbește despre manipularea oamenilor. Acest sentiment transformă situațiile și relațiile interumane. Convertește ostilitatea în amabilitate și remodelează amabilitatea în afinitate. Îi transformă pe sceptici și cinici în persoane încrezătoare, iar pe cei indeciși în indivizi loiali. Sentimentul de încântare poate apărea în timpul unei tranzacții comerciale, al unei negocieri dificile între companii concurente sau chiar atunci când îți înnoiești statusul pe Facebook. Încântarea este un instrument mai puternic decât tehnicile tradiționale de persuasiune și manipulare și chiar mai eficient decât tehnicile clasice de marketing de care toată lumea abuzează.

„Eu definesc sentimentul de încântare ca fiind procesul prin care oamenii se delectează cu un produs, serviciu, organizație sau idee.”

◘ Guy Kawasaki

Cartea lui Guy surprinde importanța faptului – și arta – de a crede într-o idee care îi oferă clientului ceva în totalitate unic. Puterea unei idei cu adevărat bune de a transforma piața și experiențele consumatorului individual este imensă, iar această carte oferă o bogăție de idei menite să ajute afacerile și antreprenorii să fructifice acest potențial.

◘ Sir Richard Branson, fondator Virgin Group

Kawasaki ne oferă idei într-atât de valoroase, încât cu toții ne-am fi dorit să le cunoaștem cu mult timp în urmă.

◘ Robert Cialdini, autorul cărții Influence: Science and Practice.

Citiți această carte pentru a reuși să creați o companie la fel de încântătoare precum Apple.

◘ Steve Wozniak, co-fondator Apple

Cel mai bun tratat despre relații interpersonale de la cartea scrisă de Dale Carnegie, How to Win Friends and Influence People, încoace.

◘ Michael Gartenberg, director Gartner

Stoc
Stoc Stoc 0
Preț
Preț 49.00 RON
Discount
Discount 0%
Preț final
Preț final 49 RON
I.S.B.N.
I.S.B.N. 978-606-8360-00-3
×

Trebuie să fii autentificat pentru a scrie review-uri

×

Coșul de cumpărături

Titlul
Preț RON
-%
Redus RON
 
Subtotal
Șterge
produs(e) în coș, preț total:

Sugestie: Rotiți telefonul pentru a vedea mai multe detalii

Continuă cumpărăturile Golește coșul Finalizează
×

Adăugat în coș

Titlul
Preț
Redus
Preț final

Sugestie: Rotiți telefonul pentru a vedea mai multe detalii

Continuă cumpărăturile Vezi coș