Prima pagină - Manual de utilizare a creierului. Vol. 1
Top 50 vânzări | Noutăți pe site | Cărțile ADEVĂR DIVIN | Discount până la 50%! | În viitor | Contact 
 Top 50 vânzări 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
la newsletter-ul Editurii Adevăr Divin!
Cumpărături
Coșul este gol
3898 produse pe stoc
  Domenii
  • Alimentație și naturism
  •   - Agricultură
      - Diete
      - Fitoterapie
      - General
      - Grupele sanguine
      - Medicina naturistă
        - General
        - Homeopatie
        - Valeriu Popa
      - Hrană vie
      - Vindecarea cancerului
      - Vindecarea diabetului
  • Dezvoltare personală
  •   - Automotivare
      - General
      - Eneagrama
      - Legea atracției
        - Colecția Secretul
        - General
      - Relații
      - Sănătate
      - Suflet și spirit
  • Divinație
  •   - Chiromanție
      - General
      - Grafologie
      - I Ching
      - Interpretarea viselor
      - Morfopsihologie
      - Numerologie
      - Simbolistică
      - Tarot
  • Ezoterism
  •   - Alchimie
      - Călătorii astrale
      - Fizica cuantică
      - General
      - Magie
      - Metafizică
      - Rozicrucienii
      - Societăți secrete
      - Spiritism
  • Filozofie
  • Inițiere spirituală
  •   - Copiii cei noi
      - General
  • Inspirație divină
  • Învățături spirituale
  •   - Astrologie
      - Feng Shui
      - General
      - Mudra-e și Mantra-e
      - Tao
      - Șamanism
      - Știință
      - Zen
      - Yoga
  • Maeștri spirituali
  •   - Edgar Cayce
      - General
      - Gurdjief
      - Jakob Lorber
      - Kahlil Gibran
      - O. M. Aïvanhov
      - Osho
      - Masaru Emoto
      - Paulo Coelho
      - Ramana Maharshi
      - Rudolf Steiner
      - S. N. Lazarev
  • Mister
  •   - Anul 2012, 2013 și după ;-)
      - Civilizații dispărute
        - General
        - Atlantida
      - Conspirații
        - General
        - Jan van Helsing
      - General
      - Montauk
      - OZN-uri
      - Piramide
  • Muzică pentru suflet
  •   - Gheorghe Iovu
      - Frederic Delarue
  • Prosperitate și succes
  •   - Bani
      - General
      - Prosperitate
      - Succes
  • Psihologie
  •   - Autism
      - Constelații familiale
      - General
      - Hipnoză
      - Limbajul trupului
      - Metoda José Silva
      - NLP
      - Parenting
      - Psihogenealogie
      - Psihoterapie
      - Puterea cuvintelor
      - Puterea gândului
  • Religie
  •   - Budism
        - Dalai Lama
        - General
        - Hinduism
        - Învățături din Tibet
      - Creștinism
        - Apostoli
        - Arsenie Boca
        - Calendare
        - Evanghelii
        - General
        - Iisus Hristos
        - Învățături ale părinților români
        - Muzică religioasă
        - Nicolae Steinhardt
        - Sfinți
      - General
      - Islamism
      - Iudaism (Kabbala)
      - Shintō
  • Spiritualitate
  •   - Curs de Miracole
      - Dacii
      - General
  • Terapii complementare
  •   - Acupunctură
      - Aromaterapie
      - Atingere Cuantică
      - Ayurveda
      - Bioenergie
        - Aura umană
        - Chakre
        - Corpuri subtile
        - General
      - Cristaloterapie
      - Cromoterapie
      - EFT (Tehnici de Eliberare Emoțională)
      - Gestalt
      - General
      - Hidroterapie
      - Kinetoterapie
      - Magnetoterapie
      - Masaj
      - Meloterapie
      - Qi Gong
      - Radiestezie
      - Reflexologie
      - Reiki
      - Remediile florale Bach
      - Su Jok
      - Terapia craniosacrală (TCS)
      - Urinoterapie
  • Viața de după moarte
  •   - Entități
      - General
      - Viețile anterioare
  • Vindecare spirituală
  •   - General
      - Karma
      - Îngeri
      - Spiritele naturii
      - Theta Healing
  • Și altele...
  •   - Biografii
      - Cărți de colorat
      - Cărți pentru copii
        - General
        - Preșcolari
        - Religioase
      - Eseistică
      - General
      - Ficțiune
      - Hobby / Timp liber
      - Istorie
      - Memorii
      - Non Ficțiune
      - Poezie
      - Reviste
      - Romane
      - Suport de pahar
    - Top 50 vânzări
    - Noutăți pe site
    - Cărțile ADEVĂR DIVIN
    - În viitor
    - Lista produse
      Despre noi
    • Contact
    • Datele firmei
      Site-uri prietene
    Abraham-Hicks.com
    Despre îngeri cu Doreen Virtue
    Reiki - Aurelian Curin
    Cursuri și Terapii cu Daniela Cumpănici
    Psiholog Elisabeta Vultur
    Artist fotograf:
    portret, studio, evenimente în Brașov

    www.FotoMars.ro

     
     
    Manual de utilizare a creierului. Vol. 1
    Manualul complet pentru certificarea ca Practician în programare neurolingvistică

    » Coperta
    Acesta este singurul manual complet pentru cursul NLP Practitioner. Cartea conține noutățile de ultimă oră din domeniul programării neuro-lingvistice...
    Afișat de 29965 ori.
    Cotație articol: excelent (5/5; 1 voturi)
    NeinspiratMediocruMediuBunExcelent



    •Preț raft:53.00 RON
    •Reducere:12%
    •Preț site:46.64 RON *
    Contact
    Descriere Cuprins Fragmente Condiții de livrare

    Tabel cu ilustrații ... 15
    Cum să folosiți acest manual ... 17
    Introducere ... 19

    Partea întâi: Modelul și tehnicile NLP

    Capitolul 1
       Conținutul modelului: Sistemul de reprezentare ... 29
       Test pentru detectarea sistemului predominat de reprezentare ... 33
       Exercițiu practic legat de sistemele de reprezentare 3 (temă pentru acasă) ... 35
       Predicate și cuvinte procesuale ... 38
       Predicate ... 39
       Fraze predicative ... 42
       Exercițiu de acordare a predicatelor ... 44
       Semnale vizuale de accesare ... 44
       Sistemul de conducere ... 48
           Anomalii (discrepanțe) posibile (Young, 1999) ... 49
       Exercițiu: Observarea tiparelor vizuale ... 50
           întrebări specifice pentru obținerea tiparelor de accesare vizuală ... 50
       Exercițiu de grup pentru accesarea vizuală ... 52
           I. Tiparele de accesare vizuală - exercițiul nr. 1 ... 52
           II. Tiparele de accesare vizuală - exercițiul nr. 2 ... 52
       Caracteristicile sistemelor primare de reprezentare ... 53
           Vizual ... 53
           Auditiv ... 54
           Kinestezic ... 55
           Digital-Auditiv ... 55
       Sub-modalitățile - Caracteristicile modalităților ... 56
           Sub-modalitățile digitale și analoage ... 65
       Concluzie ... 69
       Întrebări care să vă ajute în procesul de învățare ... 69

    Capitolul 2
       Elemente de bază - Cum să intrăm în legătură cu oamenii: Stabilirea și menținerea ... 71
       Acuitatea senzorială ... 71
           Pentru practica zilnică ... 72
       Indicații pentru munca în grup ... 75
           Observatorul/Rolul meta-persoanei ... 75
       Calibrarea: Exerciții de acuitate senzorială ... 75
       Cum să obținem raportarea: Acordarea și oglindirea ... 76
           Un exemplu de raport ... 76
       Exercițiu de oglindire ... 78
           Mulaj corporal ... 78
           Oglindirea comportamentală ... 79
       Diferențele dintre acordare și oglindire ... 79
       Acordarea și oglindirea unei persoane supărate ... 80
       Cum să știm când s-a stabilit raportarea ... 81
       Temă pentru acasă ... 81
       Întrebări care să vă ajute în procesul de învățare ... 82

    Capitolul 3
       Pozițiile perceptuale ... 83
       A patra poziție perceptuală ... 84
       A cincea poziție perceptuală ... 84
       Exercițiu: Pozițiile perceptuale ... 85
       Tiparul de aliniere a pozițiilor perceptuale ... 86
           Tiparul ... 86
       întrebări care să vă ajute în procesul de învățare ... 86

    Capitolul 4
       Presupozițiile programării neuro-lingvistice referitoare la inducerea unei stări pline ... 89
       Să luăm tot timpul în considerație contextul ... 89
       Presupozițiile teoretice ale programării neuro-lingvistice ... 90
       Credințele - presupoziții ale NLP ... 92
       Sistemul de operare al presupozițiilor ... 94
       Presupozițiile de procesare mentală ... 94
           1. "Harta" nu este "teritoriul" sau "Meniul nu este mâncarea" ... 94
           2. Oamenii reacționează conform "hărților" lor ... 96
           3. înțelesurile operează în funcție de context ... 97
           4. Mintea și corpul se influențează reciproc ... 98
           5. Aptitudinile individuale funcționează prin dezvoltarea și succesiunea sistemelor ... 100
       Strategii
           6. Respectăm modelul personal al fiecăruia despre lume ... 104
       Presupoziții referitoare la comportamentul/răspunsurile ființelor umane ... 105
           7. Termenii "persoană" și "comportament" descriu două fenomene diferite ... 105
           8. Orice comportament este util și folositor - într-un anumit context ... 106
           9. Noi evaluăm comportamentul și schimbarea în termenii contextului și ai ecologiei ... 106
       Presupoziții comunicaționale ... 107
           10. Nu putem să nu comunicăm ... 107
           11. Modul în care comunică ne afectează gradul de percepere și de recepționare ... 107
           12. Semnificația a ceea ce comunicăm rezidă în răspunsul pe care-l primim ... 108
           13. Persoana care stabilește cadrul comunicării controlează actul comunicării ... 109
           14."Nu există eșec, ci numai feedback" ... 109
           15. Persoana care dă dovadă de cea mai mare flexibilitate exercită cea mai mare influență asupra sistemului ... 110
           16. Rezistența ne indică lipsa raportării ... 110
       Presupozițiile pentru învățare - alegere - schimbare ... 111
           17. Oamenii dețin resursele interioare de care au nevoie pentru a reuși ... 111
           18. Ființele umane au abilitate de a experimenta învățarea dintr-o singură încercare ... 112
           19. Orice proces de comunicare ar trebui să stimuleze posibilitățile de alegere ... 112
           20. Oamenii fac cele mai bune alegeri accesibile lor atunci când acționează ... 113
           21. Ca persoane respons-abile, putem să ne folosim mintea cum dorim și
    să controlăm rezultatele obținute ... 113
       Concluzie ... 114
       Exerciții ... 115
       întrebări ca să vă ajute în procesul de învățare ... 115

    Capitolul 5
       Programarea neuro-lingvistică drept model de comunicare: Excelența în comunicare ... 117
       Cele trei calități ale comunicatorilor excepționali ... 119
       Modelul rezultatului bine conturat: Cheia către un rezultat realizabil ... 120
           1. Formulat în mod pozitiv ... 122
           2. Descris într-un limbaj având la bază experiența ... 123
           3. Autoinițiat și autocontrolat ... 124
           4. Contextualizat in mod adecvat ... 125
           5. Menținerea unui câștig secundar controlat ... 125
           6. încorporați resursele necesare ... 126
           7. Ecologic pentru întregul sistem ... 126
       Coordonatele carteziene ... 127
       Exerciții referitoare la rezultatul bine conturat ... 129
           Exercițiul 1 ... 129
           Exercițiul 2 ... 130
       Privire de ansamblu asupra modelului comunicațional al programării neuro-lingvistice ... 130
       Fațetele comunicării ... 131
           Aspectele complexe care influențează comunicarea ... 131
       Dimensiunile comunicării ... 137
       întrebări care să vă ajute în procesul de învățare ... 139

    Capitolul 6
       Cadre de referință pentru accesul la resurse ... 141
       Partea I - Utilizarea diverselor cadre de referință ... 141
           Cadrul backtrack ... 142
           Cadrul "Ca și cum" ... 143
           Modelul cadrului "acordului" ... 145
       Partea a II-a - Cadrul disociat pentru reacția la critică ... 147
       Partea a III-a - Cadrul disociat pentru fobii și traume ... 150
           Tehnica de Vindecare Rapidă a Fobiilor (simplificată) ... 153
           Alte instrumente de editare ... 155
       Întrebări care să vă ajute în procesul de învățare ... 156

    Capitolul 7
       Arta de a ne controla stările ... 157
           1. Înțelegerea stării ... 158
           2. Conștientizarea stărilor ... 159
           3. Modificarea stărilor ... 160
           4. Utilizarea stărilor ... 161
       Tiparul ... 162
       Aptitudinea evocării ... 163
           Cum să evocăm stări subiective și să lucrăm cu ele ... 163
       Concluzie ... 164
       Întrebări care să vă ajute în procesul de învățare ... 164

    Partea a doua: Modelul NLP al limbajului

    Capitolul 8
        Meta-modelul limbajului: Structură și sens ... 167
       Structura de profunzime/structura de suprafață ... 169
       Distorsiunile ... 171
           1. Nominalizările ... 171
           2. Citirea minții ... 173
           3. Cauză-efect ... 174
           4. Echivalență complexă ... 178
           5. Presupoziții ... 179
       Generalizări ... 180
           6. Cuantificatori universali ... 180
           7. Operatori modali ... 181
           8. Origini pierdute ... 183
       Omisiuni ... 184
           9. Omisiune simplă ... 184
           10. Omisiuni comparative ... 185
           11. Lipsa indexului de referință sau substantive și verbe nespecifice ... 185
           12. Verbe nespecifice ... 186
       Extinderea meta-modelului ... 189
           1. Identitate/identificare (Id) ... 189
           2. Cuvinte statice (cuvinte-semnal, termeni valorificați o singură dată) ... 192
           3. Termeni sub- sau supradefiniți (Sb/Sp) ... 193
           4. Diferențieri verbale amăgitoare ... 195
           5. Termini și fraze de tipul "sau-sau" ... 196
           6. Pseudocuvinte ... 197
           7. Multi-ordinalitate ... 199
           8. Personalizarea ... 200
           9. Metafore/Metaforizarea ... 201
       Întrebări care să vă ajute în procesul de învățare ... 203
       Lingvistica în zilele noastre ... 203

    Capitolul 9
       Hipnoza Partea I - Natura greșit înțeleasă a așa-numitei "hipnoze" ... 207
       Definiția hipnozei ... 207
       Mintea conștientă/inconștientă ... 212
       Stările modificate de conștiință și transa ... 215
           OK, OK, spune-ne care sunt tiparele! ... 216
       Cum să ne inducem starea de transă pentru a înfrunta întunericul din interior ... 217
       Sentimentul de transă ... 218
       "Hipnoza" ca poezie ... 220
       Definirea fațetelor conștiente/inconștiente ale minții ... 220
           1. Când conștientul devine inconștient ... 221
           2. "Mintea inconștientă" a sistemului nervos autonom ... 223
           3. "Mintea" subconștientă ... 224
           4. "Mintea" uitată ... 225
           5. "Mintea" reprimată ... 226
           6. Meta-nivele ale conștientizării Tiparul NLP de lucru cu mintea inconștientă ...
           Reîncadrarea în șase pași - varianta extinsă ...
       Așadar, cum funcționează "hipnoza"? ...
       Întrebări care să vă ajute în procesul de învățare ...


    Capitolul 10
       Hipnoza Partea a II-a - Modelul Milton ... 235
       Modelul Milton ... 235
           1. Întrebările disjunctive ... 238
           2. Ritmarea experienței curente ... 239
           3. Legături duble ... 239
           4. Postulate conversaționale ... 240
           5. Citate extinse ... 241
           6. Violarea selectivă a restricțiilor ... 242
           7. Ambiguități fonologice ... 243
           8. Ambiguități sintactice ... 243
           9. Ambiguitatea de scop ... 244
           10. Ambiguitatea de punctuație ... 244
           11. Utilizarea ... 245
           12. Comenzile întipărite ... 245
           13. Marcarea analogă ... 245
           14. Rostirea cuvintelor pe litere ....246
           15. Limbajul de legătură ... 246
       Concluzie ... 247
       Sumarul modelului de limbaj al lui Milton ... 247
           Modelul de limbaj al lui Milton folosind violările meta-modelului ... 247
           Extinderea modelului lui Milton ... 248
           Limbajul de legătură ... 248
           Pași în comunicare ... 248
       Întrebări care să vă ajute în procesul de învățare ... 249

    Capitolul 11
       Hipnoza Partea a III-a - Povestiri, metafore, analogii ... 251
       Cercetarea transderivațională ... 253
       Deplasarea indexurilor referențiale ... 254
       Izomorfismul ... 255
       Transformarea semnificației prin intermediul metaforelor ... 257
       Cum să legăm starea prezentă de starea dorită ... 258
       Acordarea ... 259
       Conducerea ... 259
       Utilizarea reîncadrării în cazul metaforelor ... 261
       Verbele nespecifice, nominalizările, comenzile încorporate și marcarea/analogă ... 261
           Verbele nespecifice ... 261
           Nominalizările ... 262
           Comenzile încorporate ... 262
       Cuprins - Avantajele metaforelor ... 262
       Metafora despre fabrica de cazane ... 264
       Analiza metaforei ... 265
       Cum să construim o metaforă ... 266
       Mama programării neuro-lingvistice ... 267
       Pașii de bază în generarea unei metafore ... 268
       Exerciții cu metafore ... 268
           I. Alcătuirea asocierilor ... 268
           II. Asemănarea ... 268
           III. Metafora terapeutică ... 269
       Întrebări care să vă ajute în procesul de învățare ... 270

    Capitolul 12
       Categoriile Satir ... 271
       Categoriile ... 271
       Cum să ne acordăm la categoriile Satir ... 274
       Exercițiu: Categoriile Satir (3 persoane) ... 275
       Exemple de replici ... 276
       Categoriile Satir pentru discursurile publice ... 277
       Întrebări care să vă ajute în procesul de învățare ... 277

       Partea a treia: Modelul neurologic al programării neuro-lingivstice

    Capitolul 13
       Ancorarea: Controlul componentei neurologice ... 281
       Conceptul de stimul-răspuns ... 282
       Ce vrem să spunem prin "ancoră"? ... 283
       Avertisment: "Există ancore negative" ... 284
       Ancorarea iertării ... 285
       Ancorarea conștientă în terapie ... 285
       Cum să stăpânim arta ancorării eficiente ... 286
       Patru indicii-cheie referitoare la ancorare ... 287
           1. Unicitatea: folosiți un loc unic pentru a ancora ... 287
           2. Intensitatea. Stabiliți ancora în momentul în care starea atinge punctul maxim de intensitate ... 288
           3. Puritatea. Faceți ca ancora să fie cât mai discretă ... 289
           4. Precizia. Cronometrați cu precizie ancora ... 290
       Cinci pași pentru a realiza ancorarea ... 291
           1. Stabilirea raportării ... 291
           2. Explicarea procesului în cauză ... 291
           3. Provocați și ancorați experiența dorită (pozitivă sau negativă) ... 292
           4. Întrerupeți starea, astfel încât persoana să nu mai aibă starea respectivă ... 293
           5. Testați ancora intensificând-o ... 293
       Exerciții ... 294
           I. Ancorarea stărilor 1 ... 294
           II. Ancorarea stărilor 2 ... 295
           III. Ancorarea și cercetarea transderivațională ... 295
           IV. Găsirea sentimentelor restrictive prin cercetarea transderivațională - Foarte bună pentru starea de anxietate ... 296
           V. Autoancorarea de tip uptime ... 298
           VI. Autoancorarea de tip in-time ... 299
           VII. Exercițiu - "Cercul excelenței" ... 300
           VIII. Prăbușirea ancorelor: integrarea părților ... 302
           IX. Schimbarea istoriei personale ... 305
           X. Schimbarea istoriei personale în lumina modelului meta-stărilor ... 306
           XI. Prăbușirea ancorelor vizuale: depășirea îndoielilor ... 307
           XII. Înlănțuirea ancorelor ... 309
           XIII. Ancore vizuale și auditive. Ancorarea pe scenă ... 312
           XIV. Prăbușirea ancorelor. Tiparul avansat de coliziune vizuală ... 314    
       Concluzie ... 316
       Întrebări care să vă ajute în procesul de învățare ... 316

    Capitolul 14
        Focalizarea asupra sub-modalitâților ... 317
       Diferite tipuri de sub-modalități ... 319
       Intervenții terapeutice folosind sub-modalitățile ... 324
       Exerciții ... 324
           I. Exercițiul de explorare a sub-modalităților ... 324
           II. Vindecarea durerilor de cap și a altor senzații neplăcute ... 325
           III. Accesarea încrucișată cu sub-modalități ... 326
       Sub-modalități referitoare la Linia Timpului ... 328
       Cum înțelege creierul nostru timpul? ... 328
           IV. Sub-modalitățile Liniei Timpului ... 330
           V. Tiparul ciocolatei Godiva ... 331
           VI. Tiparul de atracție ... 332
       Credințele ... 336
           VII. Tiparul de schimbare a formării credințelor ... 338
           VIII. Modelul suferință/pierdere ... 342
       Întrebări care să vă ajute în procesul de învățare ... 345

       Partea a patra: Modelarea avansată NLP
    Capitolul 15
       Strategiile ... 349
       NLP - un model al modelelor ... 350
       Filozofia, epistemologia NLP  ... 350
       Componentele subiectivității ... 452
       Alcătuirea hărților. Crearea unei hărți pentru a reprezenta teritoriul ... 354
           Omisiunea ... 355
           Generalizare ... 356
           Distorsiune ... 356
       Modelarea care creează "hărți" de strategie ... 356
       Concluzie ... 357
       Cum să urmărim conștiința ... 358
       "A fost odată ca niciodată un model referitor la relația stimul-răspuns..." ... 358
       "Și apoi modelul stimul-răspuns (S-R) s-a dezvoltat într-un model TOTE" ... 359
       Apoi, NLP-ul a îmbogățit modelul TOTE și a creat "strategiile" ... 362
           Folosirea "analizei strategiei" pentru a descoperi cum funcționează mintea ... 364
       Cum să stăpânim "Modelul strategiilor" ... 365
       Evocarea strategiei ... 366
       Examinarea elementelor componente ale strategiilor ... 369
       Alcătuirea strategiilor ... 371
           Alcătuirea de strategii mai noi și mai bune ... 372
       Utilizarea strategiilor ... 374
       Implementarea strategiilor ... 375
       Solicitarea strategiei ... 378
       Exemplu: solicitarea unei strategii de luare a unei decizii ... 378
           Stabilirea contextului ... 378
           Întrebări-test ... 379
           Întrebări referitoare la modul de operare ... 379
           Întrebări-test ... 379
           Întrebări de ieșire ... 379
       Evocarea unei strategii prin metoda backtracking ... 379
       Probleme potențiale în privința strategiei ... 380
       Indicii pe care să le folosiți atunci când evocați ... 382
       Exerciții ... 382
           I. Strategia de rostire/scriere pe litere ... 382
           II. Strategia decizională ... 384
           III. Strategia motivațională ... 386
           IV. Strategia de învățare ... 387
       Întrebări care să vă ajute în procesul de învățare ... 389

    Capitolul 16
       Introducere în Linia Timpului ... 391
       Timpul anglo-american și timpul oriental ... 394
       Cum să vă determinați propria Linie a Timpului ... 395
       Dificultăți referitoare la alcătuirea Linia Timpului ... 386
       Reîncadrarea părților conceptuale ... 381
       "Prin timp" și "în timp" ... 388
       Perioada de dezvoltare ... 402
           Perioada de imprimare ... 403
           Perioada de modelare ... 404
           Perioada de socializare ... 404
           Dincolo de problema care se prezintă ... 404
       Controlul amintirilor. Cum să vă experimentați propria Linie a Timpului ... 406
           Reîncadrarea amintirilor cu tehnica de vindecare rapidă a fobiilor ... 401
           Înlocuirea amintirilor cu Tiparul de atracție ... 408
       Etape de urmat cu Linia Timpului ... 408
           1. Stabilirea raportării ... 408
           2. Adunarea informațiilor ... 408
           3. Cum să mergeți de la efect către cauză ... 409
           4. Învață-mă și pe mine să fac asta ... 409
           5. Amestecarea strategiei ... 410
           6. Descoperiți cauza-rădăcină ... 411
       Cum să abandonăm o emoție negativă folosind Linia Timpului ... 412
           Experimentarea Liniei Timpului: Cum să renunțăm la emoțiile negative ... 412
           Când emoțiile nu vor să plece ... 416
           Când emoțiile nu au dispărut în timpul testării ... 411
       Principiile de bază ale terapiei Liniei Timpului (Young, 1999) ... 418
           Procedura alternativă pentru Linia Timpului (Young, 1999) ... 418
       Întrebări care să vă ajute în procesul de învățare ... 419

    Glosar de termeni ... 421

    Tabel cu ilustrații

    Figura 1:1 Cum înțelegem Lumea ... 31
    Figura 1:2 Schemă prezentând mișcările oculare ... 47
    Figura 1:3 Limbajul semnalelor vizuale de accesare ... 48
    Figura 1:4 Nivelele de abstractizare ... 58
    Figura 4:1 Modelul comunicării propus de NLP ... 94
    Figura 5:1 Coordonatele carteziene ... 127
    Figura 5:2 Scopuri bine conturate ... 129
    Figura 5:3 Model linear al comunicării ... 131
    Figura 5:4 Complexitatea comunicării ... 134
    Figura 6:1 Cadru disociat pentru reacția la critică ... 149
    Figura 6:2 Tiparul de disociere vizual - kinestezica (tehnică rapidă de vindecare a fobiilor) ... 152
    Figura 8:1 Trăind după modelul cauză-efect ... 175
    Figura 8:2 Disocierea de modelul cauză-efect ... 175
    Figura 8:3 Gândirea de tip "afară din cutie" ... 176
    Figura 8:4 Soluția ... 177
    Figura 8:5 Meta-modelul limbajului ... 189
    Figura 8:6 Meta-modelul - extins ... 205
    Figura 9:1 Nivelele învățării ... 222
    Figura 10:1 Fragmentare deductivă/Fragmentare inductivă ... 236
    Figura 10:2 Împărțirea ascendentă - un alt format ... 237
    Figura 10:3 O dublă legătură ... 240
    Figura 13:1 Ancorarea precisa ... 290
    Figura 14:1 Lista de verificare a sub-modalităților ... 323
    Figura 14:2 Tiparul swish I, folosind dimensiunea/ strălucirea ... 335
    Figura 14:3 Tiparul swish II, folosind localizare/dimensiune/distanta ... 336
    Figura 15:1 Modelul TOTE ... 360
    Figura 15:2 Modelul TOTE al lui Dilts ... 361
    Figura 15:3 Modelul TOTE pentru scriere ... 364
    Figura 16:1 În timp și prin timp ... 398
    Figura 16.2 Ansamblurile Gestalt și experiențele durerii emoționale semnificative ...401
    Figura 16:3 Problema majoră ... 405
    Figura 16:4 Diagrama Liniei Timpului ... 413


    A apărut în: 2008-07

    Fii primul care își spune opinia!

    e-Mail-ul dvs.
    Numele dvs.
    Mesajul:
     Articole de același autor, Bob. G. Bodenhamer: 
    Manual de utilizare a creierului. Vol. 2
    Excelența în NLP-ul sistemic
     Articole de același autor, L. Michael Hall, dr.: 
    Jocurile experților în afaceri
    Câștigând la jocurile afacerilor
    Magia comunicării
    Explorarea structurii și înțelesului limbajului
    Manual de utilizare a creierului. Vol. 2
    Excelența în NLP-ul sistemic
    Relaxare instantanee
    Cum să reduci stresul la serviciu, acasă și în viața de zi cu zi


     Cele mai noi 9 articole la ,,Psihologie“ -> ,,NLP“ 
    Transformă-te!
    Cum să devii ceea ce îți dorești
    Superinteligența
    Invata sa-ti folosesti creierul ca un geniu si imbunatateste-ti calitatea vietii
    Schimbă-ți afacerea prin NLP
    Instrumente puternice pentru a îmbunătăți performanțele și rezultatele organizației tale
    Ghidul de programare neurolingvistică
    Aplicații practice în psihoterapie, coaching și psihologie
    Manual de utilizare a creierului. Vol. 2
    Excelența în NLP-ul sistemic
    FotoCitirea
    Cum să citești o carte în 7 minute
    Vezi toate articolele de la domeniul ,,Psihologie“ -> ,,NLP“
     Cele mai noi 9 articole la Editura: Vidia  
    Voiaj la poarta sufletelor
    O călătorie fascinantă la hotarul dintre vizibil și invizibil
    Transformă-te!
    Cum să devii ceea ce îți dorești
    Organonul medicinei
    Ghidul fundamental pentru înțelegerea și practicarea homeopatiei
    Șlefuitorul de diamante
    Învățătură străveche pentru succesul în afaceri și în viață
    Medicina spirituală
    Cum să creezi sănătate și abundență în viața ta conectându-te la sursa inteligenței superioare
    Atractia succesului
    Manifesta viata pe care ti-o doresti prin schimbarea vibratiei personale
    Vezi toate articolele de la Editura: ,,Vidia“


    Cele mai noi cărți ADEVĂR DIVIN

    Noutăți pe site


    Retipăriri

     
     
    Executat în 1.0046 secunde
    Sugestie: Apăsați CTRL+D pentru a adăuga acest site la favorite.